By Quantum

Η παρουσία της Quantum BITS στο 2ο OECD Digital for SMERoundtable για την ψηφιοποίηση των ΜμΕ

Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε η διημερίδα  D4SME 2nd Roundtable που διοργανώθηκε στα πλαίσια της παγκόσμιας πρωτοβουλίας Digital for SME (D4SME)  που έχει αναλάβει ο Οργανισμός Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (Ο.Ο.Σ.Α.).

Σκοπός της συγκεκριμένης ημερίδας ήταν να αναδειχθεί η σημαντικότητα και η επιτακτικότητα του ψηφιακού μετασχηματισμού των μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις αποτελούν τα κύτταρα της παγκόσμιας οικονομίας , προσφέρουν πλήθος θέσεων εργασίας και έχουν υποστεί μεγάλο πλήγμα λόγω της έξαρσης της πανδημίας. ;Ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους αντιμετώπισης της υπάρχουσας συνθήκης είναι η προσαρμογή των επιχειρήσεων στην νέα ψηφιακή εποχή.

Στο πλαίσιο αυτό, η  Αναστασία Χαλκίδου, Accounting Director & co-founder της Quantum BITS, ύστερα από ειδική πρόσκληση του ACCA και του ευρωπαϊκού οργανισμού SMEunited  κλήθηκε να παρουσιάσει 2 περιπτώσεις (showcases) πελατών που εμπιστεύτηκαν την Quantum και μαζί της υλοποίησαν την μετάβαση τους στην ψηφιακή εποχή.

Η αναστολή λειτουργίας των φυσικών καταστημάτων ως μέτρο για την αναχαίτιση του ιού επέβαλλε τον ψηφιακό μετασχηματισμό ακόμα και κλάδων που λίγους μήνες πριν φάνταζε αδύνατο, καθώς οι πωλήσεις πραγματοποιούνταν παραδοσιακά αποκλειστικά σχεδόνμε φυσική παρουσία.

Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα ενός εκ τω πελατών της Quantum ο οποίος διαθέτει ανθοπωλείο. Η μετάβαση στο κατάστημα για αγορά δεν επιτρεπόταν οπότε έπρεπε να βρεθούν εναλλακτικοί τρόποι παραγγελίας, παράδοσης και παραλαβής των αγορών.

Οι IT experts της Quantum BITS ανάβαθμισαν το e-shop της επιχείρησης ούτως ώστε να λαμβάνει παραγγελίες μέσω του ηλεκτρονικού του καταστήματος και να  μπορεί να σχεδιάζει πιο αποτελεσματικά κάθε στάδιο από την προετοιμασία έως την παράδοση.

Ακόμη υιοθετήθηκαν εναλλακτικοί τρόποι επικοινωνίας μεταξύ πελάτη-επιχείρησης  όπως τηλεδιασκέψεις για την άμεση εξυπηρέτηση και την μεγιστοποίηση της εμπειρίας που απολαμβάνει ο πελάτης.

Τέλος, σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε μια νέα στρατηγική online Marketing η οποία είχε ως στόχο να ενισχύσει το brand identity, να προσελκύσει το επιθυμητό target group και φυσικά να αυξήσει το customer loyalty.

Η έξαρση όμως της πανδημίας  δεν έφερε αλλαγές μόνο στον τρόπο που πραγματοποιούνται οι αγορές αλλά και στον τρόπο υλοποίησης των ιατρικών εξετάσεων .

Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα πελάτη της Quantum BITS ο οποίος διαθέτει διαγνωστικό κέντρο στο Ηνωμένο Βασίλειο και έπρεπε να προσαρμοστεί άμεσα στις νέες συνθήκες παρέχοντας τις καλύτερες δυνατές υπηρεσίες τηρώντας πάντα τα μέτρα προστασίας.

Έτσι, οι IT experts της Quantum BITS δημιούργησαν online σύστημα διαχείρισης κρατήσεων για αποφυγή υπερβολικού συνωστισμού στο χώρο του διαγνωστικού κέντρου.

Παράλληλα, δεδομένων των διαφοροποιήσεων που αποφασίστηκαν από τη Βρετανική κυβέρνηση σχετικα με τις διαδικασίες των COVID test πριν ή μετά από ταξίδι,  έγινε πλήρης αυτοματοποίηση της διαδικασίας παραγγελίας διαγνωστικών COVID test καθώς και της συνεχούς ενημέρωσης των πελατών για τις αλλαγές στους κανονισμούς της βρετανικής κυβέρνησης (στοιχεία ταξιδιού, λεπτομέρειες καραντίνας, ιατρικό ιστορικό κ.λπ.). Όλα αυτά με γνώμονα πάντα την διασφάλιση των προσωπικών δεδομένων.

Aποτέλεσμα όλων αυτών;

Και οι δύο επιχειρήσεις , με την πολύτιμη βοήθεια των ειδικών της Quantum BITS, κατόρθωσαν όχι μόνο να αντιμετωπίσουν τις πρωτόγνωρες συνθήκες αλλά χρειάστηκε να διπλασιάσουν το προσωπικό τους για να ανταπεξέλθουν στην αυξανόμενη ζήτηση

Στην Quantum BITS, δεν πιστεύουμε απλά στον ψηφιακό μετασχηματισμό .

ΤΟΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΡΑΞΗ, εξασφαλίζοντας τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.

Περισσότερες πληροφορίες για το σχετικό report του Ο.Ο.Σ.Α. που παρουσιάστηκε στο πλαίσιο του D4SME 2nd Roundtable  θα βρείτε εδώ :

https://www.oecd-ilibrary.org/industry-and-services/the-digital-transformation-of-smes_bdb9256a-en

 

created by – Copyright 2024