Quantum is a leading accounting and IT company specializing in providing comprehensive solutions tailored to the diverse needs of small and medium-sized enterprises.
By Quantum
8 Λόγοι για να Χρησιμοποιήσεις το Office365
To Office365 παρουσιάστηκε επίσημα από την Microsoft τον Ιούνιο 2011 αποτελεί την Cloud έκδοση του Microsoft Office. Αξίζει να σημειωθεί πως κατά το τέταρτο τρίμηνο του οικονομικού έτους 2017, τα έσοδα του Office365 ξεπέρασαν τα έσοδα από συμβατικές πωλήσεις άδειας λογισμικού του Microsoft Office για πρώτη φορά.
Αν σκέφτεστε πως η επιχείρηση σας δεν είναι τόσο παραγωγική όσο θα θέλατε, παρακάτω θα βρείτε τους 8 λόγους για τους οποίους θα πρέπει να γίνετε συνδρομητές στο Office365:
1. Χρησιμοποιήστε τα εργαλεία που ήδη γνωρίζετε
Το Office365 περιέχει όλα τα προγράμματα του Microsoft Office όπως τα Word, Powerpoint, Excel, OneNote, Publisher κ.α. Ακόμα μπορείτε να συγχρονίσετε τα έγγραφα σας με την «Επιφάνεια Εργασίας» σας και να ελέγχετε ή να επεξεργάζεστε τα αρχεία σας όπου και αν βρίσκεστε.
2. Είναι απλό και κατανοητό στην χρήση
Σε λίγα λεπτά μπορείτε να δημιουργήσετε έναν δοκιμαστικό λογαριασμό και να δείτε πόσο εύκολα η επιχείρησή σας μπορεί να είναι “στο σύννεφο” με οφέλη που συνήθως υπάρχουν μόνο σε μεγαλύτερες εταιρείες.
3. Μπορείτε να συνεργαστείτε άμεσα και εύκολα με όλο τον κόσμο
Σας επιτρέπει να μοιράζεστε μεγάλα αρχεία τόσο εντός όσο και εκτός της επιχείρησης σας με ασφάλεια. Ακόμα, ανταλλάσσετε μηνύματα με συναδέλφους ή πελάτες, αλλά μπορείτε να κάνετε ακόμα και ηλεκτρονικό meeting ή webinar.Τέλος, σας δίνει την δυνατότητα για απομακρυσμένο έλεγχο, που σημαίνει πως μπορείτε να ελέγξετε έγγραφα ή να λύσετε ένα τεχνικό πρόβλημα κάποιου συνεργάτη σας.
4. Δεν χρειάζεται να είστε αστέρι στην Πληροφορική
Το Office365 είναι σχεδιασμένο για μικρές επιχειρήσεις χωρίς ομάδα πληροφορικής. Συνεπώς έχει πολύ εύκολες και κατανοητές βήμα προς βήμα ρυθμίσεις, προκειμένου να γίνει η προσθήκη των υπαλλήλων και να δοθεί η κατάλληλη πρόσβαση. Φυσικά, υπάρχει τεχνική υποστήριξη για κάθε πιθανό πρόβλημα.
5. Επεξεργασία και μετατροπή αρχείων σε PDF
Μόλις ολοκληρώσετε την επεξεργασία του εγγράφου, του υπολογιστικού φύλλου, της παρουσίασης ή της δημοσίευσης, μπορείτε να το μετατρέψετε εύκολα σε ένα PDF με τη δυνατότητα “Αποθήκευση ως PDF”. Εάν θέλετε να επεξεργαστείτε ένα PDF, μπορείτε να το μετατρέψετε σε ένα έγγραφο του Word χωρίς τα προβλήματα μορφοποίησης που παρουσιάζονται συχνά.
6. Λειτουργία «Εκτός Σύνδεσης»
Το OneDrive συγχρονίζεται με κάθε συσκευή σας, έτσι ώστε να μπορείτε να επεξεργαστείτε αρχεία ενώ βρίσκεστε εκτός σύνδεσης. Την στιγμή που θα ξανασυνδεθείτε στο διαδίκτυο το αρχείο που επεξεργαστήκατε θα ανανεωθεί αυτόματα.
7. «Office365 Planner» για να οργανώσετε τη ροή εργασίας της ομάδας σας
Το Planner είναι η εφαρμογή που βοηθάει στο να οργανώσετε τη μέρα σας, αλλά και την μέρα της ομάδας σας. Μπορείτε να δημιουργήσετε τις εργασίες που πρέπει να υλοποιηθούν, ανάλογα με το project και να ορίσετε τους αρμόδιους. Ακόμα το Planner σας ενημερώνει με ειδοποιήσεις προκειμένου να ανανεώσετε την κατάσταση μιας εργασίας.
8. Μετατρέψτε ένα στοιχείο OneNote σε ένα συμβάν ημερολογίου του Outlook
Μετατρέψτε σημειώσεις σε εργασίες στο ημερολόγιό σας και αναθέστε τους σε συναδέλφους με υπενθυμίσεις και προθεσμίες. Μπορείτε επίσης να στείλετε τις σημειώσεις συνάντησης που έχετε τραβήξει στο OneNote μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και να προσθέσετε αυτόματα λεπτομέρειες όπως ημερομηνία, τοποθεσίες και συμμετέχοντες για κάθε συνάντηση με την οποία σχετίζονται.
Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του Office365, όπως αναφέραμε, είναι μια Cloud υπηρεσία. Έτσι είναι δυνατό να εργάζεστε από κινητά, tablet και φορητούς υπολογιστές εν κινήσει – και όλα υποστηρίζονται από συνολικά μέτρα ασφαλείας. Παρέχετε τις Office Web Apps με τη συνδρομή σας στο Office365, έτσι ώστε να μπορείτε να επεξεργαστείτε τα αρχεία του cloud σας από οποιονδήποτε υπολογιστή.
Πηγή: sharegate.com, focus.net.nz