Quantum is a leading accounting and IT company specializing in providing comprehensive solutions tailored to the diverse needs of small and medium-sized enterprises.
By Quantum
Πώς να εισάγετε προϊόντα στο WooCommerce (4 απλά βήματα)
Το WooCommerce είναι το πιο δημοφιλές plugin ηλεκτρονικού εμπορίου για το WordPress, πάνω στο οποίο είναι «στημένα» εκατομμύρια e–shop.
Αφενός το συγκεκριμένο ψηφιακό περιβάλλον υποστηρίζει πολλές διαφορετικές μεθόδους πληρωμής, όπως την άμεση τραπεζική μεταφορά, την πληρωμή με κάρτα ή PayPal και την παράδοση με μετρητά. Αφετέρου είναι εύκολο στη χρήση ακόμα και για ανθρώπους που δεν είναι πλήρως εξοικειωμένοι με την τεχνολογία.
Στην Quantum BITS έχουμε αναλάβει την κατασκευή δεκάδων e-shop, η τελική παράδοση των οποίων συνοδεύεται πάντα από την κατάλληλη εκπαίδευση του πελάτη στη χρήση τους.
Βασικό κομμάτι της εκπαίδευσης αποτελεί η καταχώρηση νέων προϊόντων στο WooCommerce.
Αυτά είναι λοιπόν τα 4 απλά βήματα για να ανανεώσετε μόνοι το e–shop σας με νέα προϊόντα.
- Αρχικά συνδέεστε στο διαχειριστικό περιβάλλον με τα στοιχεία (όνομα χρήστη και κωδικό) που σας έχει δώσει ο developer με τον οποίο συνεργάζεστε.
- Στην αριστερή στήλη, βρίσκετε την επιλογή Προϊόντα/Products, απ’ όπου γίνεται η διαχείριση των προϊόντων.
Σε αυτή την σελίδα εμφανίζονται όλα τα ενεργά προϊόντα μαζί με κάποιες βασικές πληροφορίες τους, όπως την τιμή και τις κατηγορίες στις οποίες ανήκουν. - Για την προσθήκη νέου προϊόντος, πατάτε την επιλογή Προσθήκη Νέου/Add New.
- Ανοίγοντας τη σελίδα προσθήκης νέου, εμφανίζονται διάφορα πεδία και επιλογές, στα οποία πρέπει να συμπληρώσετε κείμενα, τιμές και λοιπές πληροφορίες.
a. Στο πεδίο 1 συμπληρώνετε τον τίτλο του προϊόντος.
b. Στο πεδίο κειμένου 2 συμπληρώνετε την περιγραφή του προϊόντος. Στο συγκεκριμένο πεδίο επιτρέπεται η μορφοποίηση κειμένου (έντονη γραφή, πλάγια γραφή, εισαγωγή εικόνας κλπ). Παρακάτω, στη Σύντομη περιγραφή προϊόντος, μπορεί να συμπληρωθεί μία συντομότερη εκδοχή του κειμένου.
c. Στο πεδίο 3 εισάγετε τις πληροφορίες που αφορούν την τιμή, τον κωδικό και τις ιδιότητες του προϊόντος.
– Στην επιλογή Γενικά/General συμπληρώνετε την κανονική τιμή και την τιμή προσφοράς, αν υπάρχει. Μάλιστα υπάρχει η δυνατότητα προγραμματισμού της ισχύος προσφοράς, με συγκεκριμένη ημερομηνία έναρξης και λήξης.
– Στην επιλογή Αποθήκη/Inventory εισάγετε τον κωδικό του προϊόντος και επιλέγετε Σε απόθεμα/In stock στην Κατάσταση αποθέματος/Stock Status.
– Στην επιλογή Ιδιότητες/Settings, ορίζετε ποια χαρακτηριστικά και τις τιμές αυτών, που θα έχει το προϊόν.
Σε κάθε ιδιότητα, αν έχουν ήδη αποθηκευτεί κάποιες προεπιλογές, μπορείτε να τις επιλέξετε πατώντας στο κενό χώρο του πεδίου Τιμή(ές) και στην συνέχεια να επιλέξετε την επιθυμητή τιμή από την λίστα επιλογών, αλλιώς υπάρχει δυνατότητα να προσθέσετε νέα, πατώντας το κουμπί Προσθήκη νέας/Add New.
d. Στο πεδίο 6 επιλέγετε σε ποιες κατηγορίες θα εμφανίζεται το προϊόν, αν έχουν ήδη δημιουργηθεί κάποιες κατηγορίες και υποκατηγορίες αυτών, αλλιώς μπορείτε να προσθέσετε νέα κατηγορία ή υποκατηγορία πατώντας Προσθήκη νέας κατηγορίας.
e. Στο πεδίο 7 πληκτρολογείτε τις επιθυμητές ετικέτες (tags) που θέλετε να έχει το προϊόν.
f. Στο πεδίο 4 ορίζετε την εικόνα του προϊόντος επιλέγοντας από τις διαθέσιμες εικόνες στη Βιβλιοθήκη ή ανεβάζοντάς μία νέα επί τόπου.
g. Στο πεδίο 5 μπορείτε να ορίσετε επιπλέον εικόνες του προϊόντος,
Τέλος, αποθηκεύετε το προϊόν πατώντας το κουμπί Δημοσίευση/Publish, στο πεδίο 8.
Φυσικά, κάθε επιχείρηση έχει τις δικές της ανάγκες και συνεπώς, κάθε ηλεκτρονικό της κατάστημα θα έχει άλλες ιδιαιτερότητες και έξτρα πεδία που ενδεχομένως θα πρέπει να συμπληρωθούν.
Αν θέλετε να λάβετε εξατομικευμένη προσφορά για e–shop, με παραμετροποιήσεις που ταιριάζουν στο κατάστημά σας, επικοινωνήστε μαζί μας.