
Quantum is a leading accounting and IT company specializing in providing comprehensive solutions tailored to the diverse needs of small and medium-sized enterprises.
Αν έχεις ή εργάζεσαι σε μια μικρo-μεσαία επιχείρηση, θα έχεις παρατηρήσει πως στον τομέα του marketing τα άτομα προσελκύονται μέσω του Facebook ή και άλλων social media.
Σίγουρα όλοι το έχουμε αναρωτηθεί..
Σε αυτό το άρθρο λοιπόν, θα αναλύσουμε τα θετικά και αρνητικά από τα δύο αυτά μέσα. Κύριος στόχος μας είναι να καταλάβουμε που πρέπει να δώσουμε έμφαση, έτσι ώστε να δημιουργήσουμε αλληλεπίδραση με το κοινό μας.
Κάθε online πλατφόρμα έχει σκοπό να καλύψει διαφορετικές ανάγκες σε διαφορετικούς ανθρώπους. Συνεπώς, ο λόγος ύπαρξης του website μιας επιχείρησης είναι η ίδια η επιχείρηση! Είναι η τελική εικόνα της προς τον καταναλωτή. Στόχος της ιστοσελίδας είναι να εξηγήσει στον ενδιαφερόμενο πως μπορεί να καλύψει την ανάγκη του. Δηλαδή να ελέγξει την εμπειρία του και να τον πείσει γιατί ξεχωρίζει ανάμεσα στον ανταγωνισμό.
Από την άλλη πλευρά τα social media είναι οι χρήστες. Θα πρέπει λοιπόν να το αντιμετωπίσουμε σαν ένα εργαλείο που μπορούμε να μεταφέρουμε τους χρήστες στην ιστοσελίδα μας!
Δεν πρέπει να πέφτουμε στην παγίδα που ξεχνάμε να ενημερώνουμε συχνά την ιστοσελίδα μας και δίνουμε βάση μόνο στο Facebook, διότι αν ο χρήστης μπει στη ιστοσελίδα μας και δεν δει δραστηριότητα, δεν θα γίνει ποτέ πελάτης.
Πλεονεκτήματα
Μειονεκτήματα
Πλεονεκτήματα
Μειονεκτήματα
Οι εταιρείες που εκμεταλλεύονται πλήρως τις νέες πλατφόρμες βρίσκονται πάντα ένα βήμα μπροστά από τους ανταγωνιστές της. Το Facebook μπορεί να μην είναι για πάντα τόσο ισχυρό, καθώς οι χρήστες επιδιώκουν να αλλάζουν συχνά τον τρόπο που ενημερώνονται ή αγοράζουν προϊόντα. Συνεπώς το Facebook μπορεί να μην είναι αποτελεσματικό σε λίγο καιρό και να υπάρξει άλλη πηγή χρηστών που να αξίζει περισσότερο να ασχοληθεί μια εταιρεία, ανάλογα πάντα την δραστηριότητα της.
Δεν υπάρχει κάποιος κανόνας σωστής κατανομής χρόνου. Το σίγουρο είναι πως η κύρια πηγή πληροφορίας θα πρέπει να είναι η ιστοσελίδα μας. Στην συνέχεια μπορούμε να ασχοληθούμε με καμπάνιες στα social media, χωρίς να ξεχνάμε ότι ο προορισμός του χρήστη πρέπει να είναι η ιστοσελίδα μας.
Πηγές: lean-labs.com, blog.hootsuite.com